Κυριακή, 8 Σεπτεμβρίου 2013

Την τσάντα μου, τα χάπια μου κι ένα ταξί να φύγω

Μεγάλη εθνική ανάταση με έχει πιάσει τις τελευταίες μέρες. Κάτι τα παιχνίδια του Ευρωμπάσκετ κάτι το χθεσινό παιχνίδι με το Λιχτενστάιν, τη στιγμή μάλιστα που είχαμε ρεπό στο μπάσκετ (δεν ξέρω αν έγινε επίτηδες) ήρθε κι έδεσε το γλυκό.

Κάθισα με τον φίλο μου τον Τάκη και είδα το ποδόσφαιρο. Ο Τάκης είναι φίλος μου καλός και συντροφιά μου όταν βλέπω μπάλα. Χρειάζεται ένας άνδρας όταν βλέπεις ποδόσφαιρο για να καλύπτεις τα κενά… να έχεις με κάποιον να μαλώσεις, να σου εξηγήσει για πολλοστή φορά το οφσάιντ και να σου πει κάποια στατιστικά παριστάνοντας τον έξυπνο. (Τάκη άραγε ξέρεις τα μοντέλα της Victoria’s Secret;).

Το παιχνίδι ξεκινάει και τα λεπτά κυλάνε. Έχω μια παράξενη αίσθηση ανοστίλας. Στην αρχή είχα την εντύπωση ότι ήταν οι αυγόφετες που έφαγα αντί των καθιερωμένων σουβλακοειδών, που συνηθίζεται να καταναλώνονται κατά τη διάρκεια αγώνων. Τελικά αντελήφθην ότι δε φταίει ούτε το αυγό ούτε το ψωμί, αλλά το σύστημα που παρέταξε ο Φερνάντο Σάντος. Για ποιον λόγο άραγε «κατέβηκε» με τρία αμυντικά χαφ, για να αναχαιτίσεις την τρομερή επιθετική ομάδα του … Λιχτενστάιν;

Καλό είναι αγαπητέ μου Φερνάντο μετά τους παίκτες που σωστά τους τα έχωσες να κοιτάξεις τον εαυτό σου στον καθρέφτη και να δεις τι λάθη έκανες στον τρόπο που παρέταξες την ομάδα. Εν τω μεταξύ μου κάνει τρομερή εντύπωση το τι τρομερή σχέση δημιουργεί ένας άνδρας με τα εκάστοτε γούρια.

Μέχρι να καταφέρει να βάλει το γκολ ο Μήτρογλου ο Τάκης είχε αλλάξει πέντε θέσεις μέσα στο σαλόνι, ενώ όταν ο Χολέμπας πήρε την κόκκινη κάρτα καθόταν στην πολυθρόνα. Δεν πρόκειται να ξανακάτσει ΠΟΤΕ.

Τώρα που είπα Χολέμπας, τι νεύρα είχε αυτό το παιδί χθες δε μπορώ να καταλάβω. Δέχτηκε χαζή κόκκινη κάρτα και θα απουσιάσει από το κρίσιμο παιχνίδι με τη Λετονία στο Καραϊσκάκη. Προσπαθώ να μαντέψω για ποιον λόγο αυτό το αγόρι με τα πολλά τατουάζ είχε τόσα νεύρα χθες…

Ο Τάκης μου είπε ότι μπορεί να μην του πέτυχε κάποιον τατουάζ. Σκέφτηκα ότι αν ήταν κάτι τέτοιο θα το βλέπαμε, τουλάχιστον στα χέρια. Μετά σκέφτηκα ότι μπορεί να μάλωσε με την κοπέλα του χθες και να μην είχε όρεξη για πολλά πολλά. Τα κάνουν κάτι τέτοια οι Καρκίνοι (27 Ιουνίου έχει γενέθλια ο Χοσέ) είναι καλά και ευαίσθητα ζώδια αλλά όταν έχουν τα νεύρα τους καλύτερα να μην τους πλησιάζετε.


Άντε καλέ αποκλείεται, άσε που μπορεί και να μην έχει κοπέλα. Μετά σκέφτηκα ότι ο Χολέμπας ήταν από τους παίκτες που ήταν να φύγουν από τον Ολυμπιακό μιας και είχε φτάσει για εκείνον πρόταση από αρκετές τούρκικες ομάδες. Τελικά όλες απορρίφθηκαν με τον παίκτη να παραμένει αλλά να αποκτάται ο Μπόνγκ που παίζει ως αριστερός μπακ, με τον Χολέμπας να μένει εκτός αποστολής για το παιχνίδι με τον Ατρόμητο για το πρωτάθλημα, ενώ δεν αγωνίστηκε καθόλου στο παιχνίδι με τον Λεβαδιακό. Μωρέ λες…;;;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου