Παρασκευή, 6 Σεπτεμβρίου 2013

Καθρέφτη, καθρεφτάκι μου

Μεγάλο ζόρι πρέπει να τραβάει τις τελευταίες μέρες ο Κριστιάνο Ρονάλντο. Αυτό το ωραίο (προσωπικά δε μου αρέσει) το παιδί από την Πορτογαλία που ο άκαρδος ο Φλορεντίνο Πέρεθ έχει βαλθεί να το κάνει τη ζωή δύσκολη.  Πάνω που ξεφορτώθηκε τον Ζοσέ που όλο τον αμφισβητούσε τσουπ να σου σκάει μύτη ο Ουαλός. Και να πεις ότι είναι και κανένας ωραίος, σαν καλικάντζαρος μοιάζει πανάθεμά τον.


Λογικό είναι να συγχυστεί το αγόρι μας που μας συστήθηκε σαν κλαίουσα ιτιά στο τελικό του Euro (ναι είναι αυτό με την ξανθιά ανταύγεια στο μαλλί και τα δύο σκουλαρίκια που είχε κάνει μόδα ο Μπέκαμ). Φαινόταν ότι το είδωλο του ήταν τον Ντέιβιντ, βάλθηκε να του μοιάσει…  διαφήμιση Armani ο Μπέκαμ, διαφήμιση Armani κι εγώ, στη Ρεάλ από τη Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ ο Μπέκαμ, στη Ρεάλ από τη Γιουνάιτεντ κι εγώ.

Μας έχει κοτσάρει και τα τελευταία χρόνια μια Ρωσίδα (πολύ όμορφη) για να μας πείσει ότι έχει μπόλικη τεστοστερόνη για κάποιους δύσπιστους. Σκάει μύτη και ένα παιδί για τους ακόμα πιο δύσπιστους.

Ξεφύγαμε όμως από το θέμα μας. Είναι δυσαρεστημένο το παιδί (όχι τίποτα άλλο θα κάνει και ρυτίδες ακόμα δεν έχει κλείσει τα 30). Σου λέει όμορφος αυτός δεν είναι, τουλάχιστον όχι όσο εγώ, τους κοιλιακούς μου αποκλείεται να τους έχει, ούτε τους ιντερνετικούς μου φάνς έχει (πρώτος με κάτι παραπάνω από 80 εκατομμύρια σε facebook, twitter), ούτε έχει πέραση στο άλλο φύλο όπως εγώ (και στους γκέι). Τότε τι στο καλό τα δίνεις γλυκές μου Φλο (εκ του Φλορεντίνο) τα 100 εκατομμύρια για έναν παίκτη που δεν είναι καλύτερός μου.

Κάπως έτσι πρέπει να σκέφτεται τις τελευταίες ώρες ο αθλητής με τη φράντζα κολλημένη στο κούτελο και ζυγίζει τα πράγματα. Τώρα πια δεν τους έχει απομείνει τίποτα παρά μόνο να μαζέψει των ομματιών του και να την κάνει για το Μάντσεστερ «εκεί που τον αγαπάνε». Μόδα την έχει κάνει ο Μουρίνιο αυτή τη φράση.

Ούτε τα 16 εκατομμύρια που φαίνεται να του δίνει ο Φλο ως μισθό στο νέο του συμβόλαιο φαίνεται να ικανοποιούν το Ρονάλντο που έχει μουλαρώσει. Σου λέει δεν θα μείνω που δε θα μείνω στην ποδοσφαιρική ιστορία για το πολύπλευρο ταλέντο μου ας μείνω τουλάχιστον για τα λεφτά που ξοδεύτηκαν για πάρτη μου. Αλλά ούτε αυτό θα γίνει αγαπητέ Κριστιάνο και πολύ στεναχωριέμαι…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου